14 Ağustos 2007 Salı

Ama soğuktu gece..

Uyandım yine gecenin bir yarısı
Gecenin üç buçuğuydu
Sakindi her taraf
Ama bendim tek sakin olmayan
Gecenin karanlığında
Terliydi vücudum
Sıcaktan değildi biliyorum
Üşüyordum çünkü
Soğuktu gece
Yaz gecesiydi her yer sıcaktı
Ama soğuktu gece
Sensiz haftalardır soğuk olan yatağım gibi

Sakindi her taraf
Gecenin üç buçuğuydu
Soğuktu gece
Bir yudum su içtim dolaba gidip
Yüzümü yıkadım
Uyumak istemedim tekrar
Karanlıktı gece her zamanki gibi
Sen yoktun yanımda her zamanki gibi
Işığı yaktım koltuğa oturmak için
Yanlızdım yine evimde kendimle başbaşa
Yaz gecesiydi her yer sıcaktı
Ama soğuktu gece
Sensiz haftalardır soğuk olan ellerim gibi

Sakindi her taraf
Gecenin üçbuçuğuydu
Karanlıktı gece
Bir sigara yaktım koltuğuma oturup
Seninle konuştuğum zamanlardaki gibi
Bir gece sigarası yaktım eski geceler gibi
Bir nefes aldım sigaramdan
Acıydı duman
Uyandırdı uykudan derinleştirdi geceyi
Seni görmüştüm uyanmadan önce
Bir nefes daha çektim sigaramdan
Yaz gecesiydi her yer sıcaktı
Ama soğuktu gece
Sensiz haftalardır soğuk olan kadehler gibi

Sakindi her taraf
Gecenin üçbuçuğuydu
Uykusuzdu gece
Son nefesimi çektim sigaramdan
Sanki ömrümün son nefesiydi
Bir yudum aldım suyumdan
Kalktım yatağıma yürüdüm
Uykusuzdu gece
Yine uyku olmayacaktı diğer geceler gibi
Yaz gecesiydi her yer sıcaktı
Ama soğuktu gece
Sensiz haftalardır soğuk olan her gece gibi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni şiir yarışmalarına sokacağım sonunda