20 Ağustos 2007 Pazartesi

Geride bıraktık

Gençliğimizi yitirdik
Geride bıraktık
Güzel günleri hep arkada bıraktık
İlk önce çocukluğumuzu aldılar bizden
Neşeli bağırışlarımızı
Havaya sıçrayışlarımızı
Kahkahalarımızı aldılar bizden
Ayıp dediler
Kocaman gençsin dediler
Olmaz dediler

Sonra sıra gençliğimize geldi
Heyecanımızı istediler bizden
Hayata sarılma hevesini istediler
Küçük de olsa mutluluklarımızı da istediler
Vermek istemedim
Olmaz dedim
Çocuk ruhumu verin bana o zaman dedim
Olmaz dediler 30 yaşındasın çocuk ruhu olamaz dediler
Vermeyiz çocukluğunu da dediler
Sen vermezsen biz alırız heyecanlarını
Gençliğini de alırız dediler
Bir acıyla aldılar gençliği de elimizden en sonunda
30 yaşındasın artık
Ağırbaşlı ol orta yaşlısın artık dediler

4 yorum:

emosh dedi ki...

hiçbir yaşı yakıştıramadılar bize
önce çocukluğu sonra gençliği....
ama önemli olan hissettiğin yaşı yaşatabilmektir kendine..

bak ben 30 yaşındayım ama ruhum henüz 15 inde:))
kalemine yüreğine sağlık...

HeruNolweo dedi ki...

:) teşekkürler ...
ben de vermem kimselere çocuk ruhumu ne yaparlarsa yapsınlar alırım onlardan geri :)

Adsız dedi ki...

İlk önce çocukluğumuzu aldılar bizden
Neşeli bağırışlarımızı içim acıdı resmen.... asla daima büyümeyelim ...ellerine sağlık üstad yine döktürmüşsün

HeruNolweo dedi ki...

:) çok teşekkürler
umarım içimizdeki çocuk hep bizimle kalır...