24 Ağustos 2007 Cuma

Gel...

Yüzümüz gülüyor
Korkularını yendi artık bu beden
Sensizliğin korkusunu yendi
Seni tekrar yaşama korkusunu da
Kendimizi sana teslim etmeden
Ruhumuzu bir daha ele geçirtmeden
Zaferlerle çıktık bu yoldan
Acılar çok çektik
Artık gülümseme vaktidir
Senin sadece acı verdiğini fark etme vaktidir
Güzel günlere gülüp geçeceğiz sadece
Acıları unutma vaktidir
Yüzümüz gülüyor artık
Korkuları yendi artık bu beden
Gel zafer şarkıları söyleyelim artık
Var mı bana eşlik etmek isteyen
Korkuları yendi artık bu beden
Gel zafer şarkıları söyleyelim artık

3 yorum:

Tolga Orhun dedi ki...

Ben bizzat şahidim bu galibiyete.. Saniye saniye yanındaydım Burak kardeşimin yüzündeki gülümse tekrar doğduğunda.. Hep böyle kal, gülmek yakışıyor sana çünkü...

emosh dedi ki...

''Senin sadece acı verdiğini fark etme vaktidir
Güzel günlere gülüp geçeceğiz sadece
Acıları unutma vaktidir''

en çok bu mısraları sevdim..şiir bir bütün olarak zaten harika ama insan kendinden de bişiler bulunca daha çok seviyor...
yüreğine sağlık...

HeruNolweo dedi ki...

:) çok teşekkürler güzel yorumlarınız için.. zor günlerimde asık suratımı çeken bana destek olan herkese teşekkürler yanımda olduğunuz için dostlarım ....
ve gerçekten artık gülmek zamanıdır yoksa hayat bize yeteri kadar acı veriyor biz ona gülmezsek