2 Ekim 2007 Salı

Garantiler...

Garantisi yoktur hayatın bilir misin
Neyin garantisini alabildin ki bu güne kadar
Peki sana garanti verenler ne dedi
Sonsuza kadar yanındayım demediler mi
Bana çok dediler bilirim
Seninim dediler deliler gibi
Sonsuza kadar dediler aşk
Yalanmış meğerse sonsuzluklar
Benim olanlar bir sabah ellerimden gitmiş meğer
Anlık da yaşanmaz hayatta bilirim
Anlar kandırır seni
Geleceği düşünmek gerer seni bir yay gibi
Olasılıklar beynini kemirir
Sadece bundan sonra bir gerçek var hayatta
Huzur
Mutluluk huzurdadır
O da senin bakışlarında,
Yanında yatarken içime çektiğim kokunda…

3 yorum:

emosh dedi ki...

biz şuan kopmak üzereyken gülçinle senin sayfana geldim...baktım...okudum...ve de yürekten yazılmış bu sözleri tebrik ettim:))
huzuru nerede kimde buluyorsan bırak yüreğin onunla yaşasın...
geçmişe mazi derler...geleceğe niyazi dicem ama burdaki havaya uymuyooo:))
yaw burak koptuk biz napayım ne yazacağımı şaşırdım...
kahkaha modundan acilen çıkmam lazım...
yüreğine en güzel bakışlar dokunsun her zaman diyor ve daha fazla saçmalamadan gidiyorum:))

gulcinkuju dedi ki...

emel haklı...hüznü biraz da biz yaratıyoruz. evet gercek var: söz verenler gidiyorlar, geridekileri öenmsemeden. sadece kendilerini düşündükleri için. ama geride kalanlar hep güçlüdür. gidenler binlerce defa vurulurken kalanlar bir kere ölürler. ama sağlam ayağa kalkarlar. hayatta hiçbir seyin garantisi yok burak rahat ol. hak ettiğin seni bulacaktır :D

Adsız dedi ki...

bayıldım buna neyin garantisi varki bu hayat denen kısa yolda inadına yaşa inadına sev her sabah mis gibi kokla havayı tanı tanıma selam ver nedir ki esirgeyeceğin bir sıcak tebessüm seni azaltmaz bilakis çoğaltır! Eline sağlık canım