14 Ekim 2007 Pazar

Kadehler..

Son yudumları da içtik
Damlaları sayar olduk
Sen gelmeden daha ne kadar içeriz bilemeyiz
Sensizlik zamanlarında içer gibiyim
Seni aradım hep kadehlerde
Habersizce gitmiştin sen

Son yudumları da içtik
Utansak da artık senden konuşmaya
Seni aradım hep kadehlerde
Utansam da o gözlere bakmaya
Korksam da
Ürksem de senden bir çocuk gibi

Son yudumları içtik
Uyuyamıyor artık bu beyin
Beden yorgun düşse de
Seni aradım hep kadehlerde
Bıraktık hayata artık her şeyi
Ürksem de artık senden bir çocuk gibi
Seni aradım artık hep kadehlerde

3 yorum:

emosh dedi ki...

kolay değildir gidenin yokluğuna alışmak ...hep aranır olur birşeylerde...belki yollarda belki şarkılarda ya da kadehler de...ta ki unutana kadar aranır....zaten unutmak ve verdiği acıyı bastırmak değilmidir amaç...
kadehlerde arama:))
bu yalnızca sana acı verir...
yüreğini tut sıkıca ona sahip çık gerisi hikayedir aslında...
kalemine yüreğine sağlık...

Cansu dedi ki...

Gidenin arkasından pek üzülmemek gerek.Sonunda olan sadece kendimize oluyor....

Selamlar
Oldukça güçlü bir kalemin var.

Adsız dedi ki...

Huhu ben geldim iyi bayramlar canım geçmiş de olsa :)