18 Eylül 2007 Salı

Aynı yollar...

Yine aynı yola girdik
Yalnızlığı gösteriyor oklar
Sakinlik lazım bize belki de
Demek ki aşk denen oyunu bilmiyoruz
Varsın böyle olsun
Bıraksınlar o zaman bizi
Yaşayalım kendi halimizde
Güçlülerin oyununda mağlup olduk yine
Aman bırak demeyin bana
Bıraktım zaten hayatı kendi haline
Umursamıyorum oyunlarını
Artık yüreğimde kuvvet kalmadı çünkü
Ben de pes ettim galiba
Affedin beni aşıklar, haşere çocuklar
Mücadele etmeye gücüm kalmadı
Bıraktım hayatı kendi haline
Gelirse buradayım içimde küçücük umutlarla
Affedin beni aşıklar, haşere çocuklar

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gücüm kalmadı dersen eğer bize kim aşk şiirleri yazacak :(

HeruNolweo dedi ki...

Ben yazarım yine aşk şiirleri merak etmeyin siz sadece eskisi gibi mücadele etme gücüm kalmadı kaybetmemek için

emosh dedi ki...

olmadı işte:) pes etmek yok...gücümüz kesilsede bazen, sevmek için dimdik ayakta olmak lazım...aşkın yüreği zengindir aslında her ne kadar yorsada yıpratsada...gönül almasını bilir...biraz umut biraz sabır gerekir:)