13 Eylül 2007 Perşembe

Sendin giden

Bir anda bitiriverdin her şeyi
Bir günde siliverdin hepsini
Bir sabah kalktık ve bitmişti
Sen çoktan kalbini alıp gitmiştin
Benim ise sadece kendimde kalmıştı
Bir parçası yanından sökülmüş bir kalp
Kırılmıştı kalbim parçalanmıştı

Çektin gittin sonuçta
Hiç dinlemedin bile beni
Tıkadın kulaklarını bana
Koskoca bir aşkı silebildin acımadan
Bir sabah kalktık ve bitmişti
Sen çoktan kalbini alıp gitmiştin
Bense sadece takdir edebildim seni
Yapamıyordum çünkü senin gibi

Çektin gittin sonuçta
Gözümde yaşlarla bıraktın
Annesi sabah işe gitmiş bir çocuk gibiydim
Oturdum dönmeni bekledim günlerce
Dönmedin
Kalbimi getirdim sana geri sonra
Bir parçası sende yerine koy lütfen diye
Hiç dinlemedin bile beni
Tıkadın kulaklarını bana
Koskoca bir aşkı silebildin acımadan

Çektin gittin sonuçta
Sendin giden
Kız Kulesi yerindeydi hala
Değişen sendin sadece
Gözümde yaşlarla bıraktın
Koskoca bir aşkı silebildin acımadan
Bir damla gözyaşımı silmedin bile
Oysa ben senin sellerinde yüzmüştüm
Senin bir damlan yüreğimde sel olurdu
Elimdeki nemi kalbimde hançer

Bir sabah kalktık ve bitmişti
Çektin gittin sonuçta
Yatak yerindeydi koltuk da
Sendin giden
Gülücüklerin kaldı sadece
Tebessüm bıraktı yüzümde bir tek
Bir de kalbimde bir sitem
Nasıl sevebildin böyle diye
Koskoca bir aşkı silebilmiştin çünkü
Gülücüklerim mi
Buradalar anılara ama sadece sana değil

Çektin gittin sonuçta
Kalbim yerindeydi yarası da
Sendin giden
Sonra o geldi bir tebessümle
Korktu kalbim yine mi diye
Yaralıyım ben dedi
Hiçbir şey istemedi benden
Sadece bir yara bandı verdi bana
Huzurdan oluşmuş
Kanayan yaranın yanına yeni bir kalp konmaz dedi
Kapattı yaramı her şeyden önce huzuruyla

Çektin gittin sonuçta
Sendin giden
Ne ben ne koltuk ne yatak ne de Kız Kulesi
Koskoca bir aşkı sildin hiç acımadan
Sonra o geldi
Gözümüzden yaşı sildi
Sonra bir damla gözyaşından verdi elime
Güzeldi hayat her şeyi paylaşınca diye

2 yorum:

emosh dedi ki...

gidene yol yakışır derler..bırak gitsin...demek ki kimilerinde bi zaman sonra sevgi bitiyor ya da aslında gerçekte çok sevmediğini anlıyor...giden bencil olur...çünkü ardında ne bıraktığını bilmek bile istemez...aşk yüzsüzdür..bir masalı bitirir diğerine geçer...umarım sen de gerçek masalını ve kahramanını bulur ve yaşarsın...
yine çok güzel bir şiirdi...
yüreğine sağlık....

emosh dedi ki...

walla Burak öyle güzel yorum yazmışsın ki bana ''bizim sıramızda gelecek elbet''diye...
yazdığım yazıya en güzel cevap olmuş :))
teşekkür ederim...